Live Streaming - Web TVΑπευθείας μετάδοση

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.. «COASTAL ROWERS»

DSC_0025Του Κώστα Τουτσίδη

Με τα κορίτσια της παράκτιας κωπηλασίας του Ν.Ο.Θ συναντηθήκαμε μόλις είχαν επιστρέψει από τους Μεσογειακούς της Πεσκάρα με το ασημένιο μετάλλιο. Είπαμε αρκετά πράγματα εκείνη την ημέρα αλλά μια από τις πρώτες κουβέντες τους ήταν: «μακάρι να βρούμε χορηγό και να πάμε στο παγκόσμιο!». Τελικά το όνειρο και η ευχή εκείνη γίνεται πραγματικότητα. Η Λίμα του Περού ετοιμάζεται να υποδεχτεί σε λίγες μέρες τις ελληνίδες «coastal rowers»..
Λία Κοκκίνου, Γιώτα Γκέκα, Δήμητρα Κουκλοτίδου, Στέλλα Κουμπλή και Λίζα Μπούρμπου, θα αναχωρήσουν στις 9 Νοεμβρίου για το μεγάλο παγκόσμιο ραντεβού που θα διεξαχθεί στις 13, 14 και 15 του μήνα. Από το πλήρωμα που είχε πάει στην Πεσκάρα, δεν θα είναι σ αυτή την αποστολή, η Μαρία Πέργουλη και η Βούλα Γιάννου που αντικαταστάθηκαν από τη Λία Κοκκίνου και την Λίζα Μπούρμπου, ενώ θα τις συνοδέψει ο προπονητής Παντελής Παπατέρπος αντί του Γιάννη Χρυσόπουλου που είχε πάει στους Μεσογειακούς.
Το navysports.gr ακολούθησε το ελληνικό πλήρωμα στην προπόνηση τους στο Θερμαϊκό κόλπο, που έγινε με τη θάλασσα «λάδι».. κάτι που ίσως αποτελεί “καλό οιωνό” για το τελικό αποτέλεσμα. (Για μάς πάντως που βρισκόμασταν στο φουσκωτό ήταν ότι έπρεπε για να κάνουμε τη δουλειά μας χωρίς απρόοπτα και αναταράξεις!».

Γιώτα Γκέκα
Γιώτα Γκέκα

Μετά το τέλος της προπόνησης ήρθε η ώρα των δηλώσεων και η Γιώτα Γκέκα, που έτρεξε πολύ για να γίνει ο στόχος της συμμετοχής στο παγκόσμιο πραγματικότητα, δήλωσε έτοιμη για άλλη μια φορά να κρατήσει το πηδάλιο και μαζί με όλο το πλήρωμα να πάνε την Ελλάδα ψηλότερα:
« Κατεβαίνουμε στο παγκόσμιο σαν Ν.Ο.Θ καθώς σ αυτούς τους αγώνες η ομοσπονδίες των χωρών δίνουν απλά την έγκριση και τα πληρώματα κατεβαίνουν με το έμβλημα των συλλόγων τους. Εμείς όμως αισθανόμαστε ότι εκπροσωπούμε όχι μόνο τη Θεσσαλονίκη αλλά ολόκληρη την Ελλάδα και προπονούμαστε σκληρά για να ανεβάσουμε την πιο όμορφη χώρα του κόσμου, ακόμα ψηλότερα με τα κουπιά μας. Ο στόχος μας είναι υψηλός αλλά έχουμε ως αρχή να μην συζητάμε πριν τον αγώνα για το βάθρο.. Θα κερδίσει το καλύτερο πλήρωμα. Ευχαριστούμε πολύ το βασικό χορηγό μας τη «theospine» καθώς επίσης την ασφαλιστική «Interlife» που θα μας καλύψει για κάθε ενδεχόμενο, και τις «seven too seven» και «Karmen Optical» για την πολύτιμη βοήθεια τους. Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε αυτό το ταξίδι και να συμμετέχουμε στους αγώνες».

Δήμητρα Κουκλοτίδου
Δήμητρα Κουκλοτίδου

H Δήμητρα Κουκλοτίδου πήρε το λόγο σ εκείνο το σημείο για να μπει σε πιο.. τεχνικές λεπτομέρειες για τους αγώνες:
«Θα είναι πολύ διαφορετικοί οι αγώνες σε σχέση με αυτούς της Πεσκάρα. Στους μεσογειακούς ήταν σπριντ ενώ στο Περού θα είναι αγώνες αντοχής 4 χιλιόμετρα στον προκριματικό και 6 χιλιόμετρα στον τελικό. Δεν είναι γνωστό ακόμα αν στον τερματισμό θα υπάρχει και τρέξιμο στην ακτή».

Στέλλα Κουμπλή
Στέλλα Κουμπλή

Η Στέλλα Κουμπλή συμπλήρωσε άλλη μια παράμετρο:
«Στο Περού ο αγώνας θα γίνει σε ανοιχτό ωκεανό και θα έχει κύματα που για την παράκτια κωπηλασία είναι ότι πρέπει. Η συχνότητα των κυμάτων βέβαια δεν θα είναι μεγάλη αλλά θα είναι πιο απλωτά.. Κύματα ωκεανού».
Η Λία Κοκκίνου με τόσες επιτυχίες και μετάλλια στην καριέρα της δοκιμάζει για πρώτη φορά την παράκτια. Απ ότι μας είπε η πρώτη επαφή με το συγκεκριμένο είδος κωπηλασίας την ενθουσίασε:
«Με τα κορίτσια έχουμε συνεργαστεί κι άλλες φορές αλλά για πρώτη φορά

Λία Κοκκίνου
Λία Κοκκίνου

συνεργαζόμαστε στο coastal. Για μένα είναι μοναδική εμπειρία. Μπαίνω για 2η φορά σε τέτοια βάρκα και περιμένω να τη δω πως είναι και με κύμα. Μου άρεσε πάρα πολύ και ελπίζω να τα πάμε καλά στο παγκόσμιο και να πετύχουμε το στόχο μας».
Πρωτόγνωρη εμπειρία και για την πιο νέα της παρέας τη Λίζα Μπούρμπου :
«Είναι τελείως διαφορετικά στο coastal. Έχω συνηθίσει σε μικρότερες βάρκες με διαφορετικό καιρό. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».
Ο Παντελής Παπατέρπος στην κουβέντα που είχαμε μαζί του δεν έκρυψε τη σιγουριά του για τις δυνατότητες των αθλητριών του, αλλά παράλληλα και τον προβληματισμό του για το λίγο χρόνο που θα έχουν για να συνηθίσουν την αλλαγή ημισφαιρίου και τη μεγάλη διαφορά ώρας:

Λίζα Μπούρμπου
Λίζα Μπούρμπου

«Μετά τις επιτυχίες και τα μετάλλια στο παγκόσμιο της Θεσσαλονίκης και τους Μεσογειακούς της Πεσκάρα βάλαμε πλέον στόχο το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Περού. Μπορεί να μην έχουμε δικές μας βάρκες παράκτιας για τις προπονήσεις μας ωστόσο έχουμε πολύ δυνατό πλήρωμα. Οι κοπέλες είναι πολύ καλά προπονημένες .
Στο Περού θα βρεθούν πολλά πληρώματα απ όλο τον κόσμο. Η δυσκολία για τα κορίτσια θα είναι να προσαρμοστούν στη διαφορά της ώρας από το βόρειο ημισφαίριο στο νότιο. Κανονικά για να μπορέσει κάποιος να προσαρμοστεί μετά από ένα τέτοιο ταξίδι χρειάζεται τέσσερις με πέντε ημέρες. Εμείς λόγω και της οικονομικής δυσκολίας θα πάμε μόνο τρείς μέρες νωρίτερα και ο χρόνος προσαρμογής δεν θα είναι όσος θα έπρεπε. Δεν ξέρω αυτό πως θα βγει στα κορίτσια την ώρα του αγώνα. Ελπίζω να μην μας κοστίσει. Μαζεύουμε ήδη πληροφορίες για τις συνθήκες που επικρατούν εκεί και για το πώς θα διεξαχθούν οι αγώνες. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που ανεβάζει το βαθμό δυσκολίας είναι ότι εμείς εδώ κάνουμε προπονήσεις σε κόλπο ενώ ο αγώνας στο Περού θα διεξαχθεί στον ωκεανό».

Όσο για τις πληροφορίες που υπάρχουν για τα αντίπαλα πληρώματα:

«Από τη Γαλλία και την Ιταλία τα πληρώματα θα είναι τα ίδια που αντιμετώπισαν τα κορίτσια στην Πεσκάρα, ενώ από την υπόλοιπη Ευρώπη θα συμμετέχουν επίσης Γερμανία και Αγγλία. Περιμένουμε να ανακοινωθούν επίσημα οι συμμετοχές για να δούμε ποια θα είναι τα πληρώματα από την Αμερική για να ξέρουμε όλους τους αντιπάλους μας και να μπορέσουμε να καταστρώσουμε και τα σχέδια μας».

Για τη συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μίλησε στο navysports.gr από την πλευρά της διοίκησης του Ν.Ο.Θ ο έφορος κωπηλασίας Κώστας Αθανασόπουλος

« Μετά από πολλές συζητήσεις και προσπάθειες για την εξεύρεση χορηγών καταλήξαμεDSC_0030 στην απόφαση να συμμετέχουμε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Περού . Το κόστος ήταν δυσβάσταχτο για μας. Ωστόσο μετά από προσπάθεια της πηδαλιούχου του σκάφους της Παναγιώτας Γκέκα βρέθηκε ο βασικός μας χορηγός, η εταιρία theospine, για να καλυφθούν τα έξοδα της αποστολής. Τους ευχαριστούμε θερμά, όπως επίσης την ασφαλιστική «Interlife» που θα ασφαλίσει τα κορίτσια για το ταξίδι, και τις «seven too seven» και «Karmen Optical» καθώς η προσφορά τους ήταν πολύτιμη. Ο Ναυτικός όμιλος Θεσσαλονίκης θα συνεχίσει να αναζητάει τρόπους για να στέλνει αθλητές σε τέτοιες σημαντικές διοργανώσεις.
Το πλήρωμα θα είναι πολύ δυνατό. Θα αποτελείται από τρείς αθλήτριες που ήταν και στο πλήρωμα των Μεσογειακών της Πεσκάρα ενώ προστέθηκαν η μικρότερη σε ηλικία, η Λίζα Μπούρμπου και η πλέον έμπειρη η Λία Κοκκίνου η οποία αποτελεί «σημαία» για το Ν.Ο.Θ. Έχει επιτυχίες σε παγκόσμιο, βαλκανικό και συνολικά 20 χρυσά μετάλλια σε πανελλήνια πρωταθλήματα. Ο στόχος παραμένει υψηλός. Ωστόσο σε τέτοιους αγώνες ποτέ δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα, οπότε περιμένουμε ότι καλύτερο. Τέλος πρέπει να ευχαριστήσουμε θερμά τον Όμιλο Φίλων Θαλάσσης που μας DSC_0027παραχώρησε τη βάρκα για την προετοιμασία των κοριτσιών».

Παρά την επιμονή μας να μας πουν αν ο στόχος είναι το μετάλλιο και σε τι χρώμα.. απάντηση από τα κορίτσια δεν πήραμε. Ωστόσο από τις.. στυλίστικες προτιμήσεις της Στέλλας Κουμπλή που χαριτολογώντας με τις συναθλήτριες της είπε: «κορίτσια ακούγεται ότι φέτος θα φορεθεί πολύ το κίτρινο και λαμπερό», μπορούμε να συμπεράνουμε πολλά!

Κορίτσια το navysports.gr σας εύχεται στις βαλίτσες της επιστροφής σας από το Περού να έχετε ότι ακριβώς επιτάσσει η μόδα.. Να είναι κίτρινο και λαμπερό!

Μια μικρή γεύση από το ελληνικό πλήρωμα.. με φόντο τη Θεσσαλονίκη στα βίντεο που ακολουθούν.

Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Close